Cocodrilo
Każdego popołudnia Alicia siada z filiżanką herbaty i otwiera YouTube, aby obejrzeć filmy na kanale swojego syna, który nie utrzymuje kontaktu z rodziną, a znany jest pod pseudonimem VíctorGaming. Víctor, młody youtuber, odpowiada na osobiste pytania swoich widzów. Dziś temat dotyczy jego rodziców, a Alicia ma mu coś ważnego do powiedzenia.