Your Mother and I
Julia Sarah Stone w roli sceptycznej córki i jedyny w swoim rodzaju Don McKellar w roli gadatliwego ojca prezentują szczytową formę aktorską w zabawnej i przejmującej adaptacji opowiadania Dave'a Eggersa zrealizowanej przez Annę Maguire.