Comuneros
Bunt Comuneros był powstaniem obywateli Kastylii przeciwko Karolowi I, który trwał aż do momentu przegrania bitwy pod Villalar w dniu 23 kwietnia 1521 r., podczas której przywódcy Juan de Padilla, Juan Bravo i Francisco Maldonado zostali schwytani i straceni.