Unpaved Road to Peace jest kroniką blizn, które pozostały w wiosce Caldono po traktacie pokojowym między rządem Kolumbii a FARC w 2016 roku. Farid, przywódca wioski, pośredniczy między mieszkańcami a byłymi partyzantami, takimi jak Xiomara i Humberto, zastanawiając się, czy w obliczu braku zaufania możliwe jest prawdziwe pojednanie.