Tajemnice Stonehenge
Wspaniałe odkrycie nowego prehistorycznego miejsca — ukrytego przez wiele wieków pod irlandzkimi polami — rzuca nowe światło na Stonehenge i jeden z największych prehistorycznych kompleksów religijnych na świecie. Program „Tajemnice Stonehenge” opowiada o odkryciu i badaniu tego nowego miejsca oraz przedstawia tajemnice samego Stonehenge.