Free Solo
Oszałamiający, intymny i bezkompromisowy portret wspinającego się bez zabezpieczeń Alexa Honnolda, który przygotowuje się do spełnienia swojego życiowego marzenia: wspięcia się na ścianę najsłynniejszej skały na świecie – liczącej niemal 1000 metrów El Capitan w Parku Narodowym Yosemite – bez liny. Znani filmowcy, E. Chai Vasarhelyi i Jimmy Chin, przedstawiają tę śmiertelnie niebezpieczną wspinaczkę z niezwykłym artyzmem i mistrzowską, przyprawiającą o zawrót głowy pracą kamery.