Jane
Czerpiąc z ponad stu godzin nie przedstawianych do tej pory archiwalnych materiałów filmowych, reżyser Brett Morgen opowiada historię Jane – kobiety, której badania nad szympansami zrewolucjonizowały nasze rozumienie świata przyrody. Z bogatą orkiestrową instrumentacją legendarnego kompozytora Philipa Glassa w tle, film przedstawia intymny portret Jane Goodall – pionierki, która stała się jedną z najbardziej podziwianych na świecie orędowniczek ochrony przyrody.