Geneza Planety Małp
Niesamowita opowieść o Caesarze – szympansie, który rozwija inteligencję równą ludzkiej i odczuwa podobne do naszych emocje. Gdy Caesar zdaje sobie sprawę, jak źle traktowani są jego pobratymcy, staje na czele rebelii.