Garbi znowu w trasie
Garbi powraca w kolejnej przygodzie. Tym razem za kółko wsiada Helen Hayes, która chce zapobiec rozbiórce swojego ukochanego wiktoriańskiego domu. Dlatego Garbi musi stawić czoło chciwemu magnatowi.
Garbi powraca w kolejnej przezabawnej przygodzie. Tym razem za kółko wsiada Helen Hayes, której towarzyszą Ken Berry i Stefanie Powers. Dziewczyna chce zapobiec rozbiórce swojego ukochanego wiktoriańskiego domu. Dlatego Garbi musi stawić czoło chciwemu magnatowi Keenanowi Wynnowi – jednemu z ulubionych czarnych charakterów Disneya. Zapnijcie pasy i przygotujcie się na doskonałą zabawę!