Ucieczka na Górę Czarownic
Pojazd unoszący się w powietrzu, wieszak, który ożywa i atakuje szeryfa, dzikie zwierzęta, które nagle potulnieją w ramionach Tony'ego i Tii Malone – to wszystko część porywającej przygody w familijnym klasyku Disneya „Ucieczka na Górę Czarownic". Osierocone rodzeństwo odkrywa w sobie tajemnicze telepatyczne zdolności. Podstępny milioner, Arystoteles Bolt (Ray Millard), zwabia Tony'ego i Tię do swojej rezydencji, by tam wykorzystać ich zdolność przewidywania przyszłości do swych niecnych celów. W trakcie ucieczki Malone'owie spotykają życzliwego turystę i wraz z nim zaczynają odkrywać tajemnicę swego pochodzenia. Niedługo potem w miasteczku cała trójka zostaje posądzona o czary i kolejny raz musi ratować się ucieczką. Wtedy do gry wkracza ktoś o jeszcze większej, niezwykłej mocy. Od tej pory prowadzi dzieci (i widzów) ku nieprawdopodobnemu, oszałamiającemu przeżyciu nie z tego świata.