W tym futurystycznym filmie akcji Will Smith wciela się w rolę policjanta, który sceptycznie podchodzi do wszelkich nowinek technicznych. Teraz jednak musi połączyć siły z humanoidalnym robotem, aby udaremnić światową rewolucję.