Surogaci
W roku 2054 każdy mieszkaniec Central Georgia Metropolis, który może sobie na to pozwolić, ma swojego surogata. Gdy dochodzi do serii zabójstw surogatów silnymi wyładowaniami elektrycznymi, policjant Harvey Greer musi dokopać się do prawdy.
Jak ocalić ludzkość, jeśli jedyna prawdziwa rzecz na tym świecie, to ty sam? W nieodległej przyszłości ludzie doświadczają świata prawie wyłącznie za pośrednictwem idealnych surogatów, których kontrolują z zacisza swoich domów. W tym świecie morderstwa zasadniczo się nie zdążają. Lecz gdy ofiarą zabójstwa pada student mający powiązania z legendarnym twórcą surogatów, agent FBI (Bruce Willis) będzie musiał wrócić do realnego świata i zaryzykować życie, by rozwiązać tę zagadkę. Komu zaufać w walce technologii z ludzkością? Daj się porwać tej fascynującej opowieści opartej na znanej powieści graficznej. Czeka cię wybuchowa zabawa od początku do końca.