Déjà Vu
Agent federalny Doug Carlin (Denzel Washington) trafia do tajnego laboratorium rządowego, które wykorzystuje nowoczesną technologię pozwalającą cofać się w czasie do zapobiegania przestępstwom.
Laureat Oscara Denzel Washington w pełnym zaskakujących zwrotów akcji thrillerze „Deja vu” wyprodukowanym przez Jerry'ego Bruckheimera i wyreżyserowanym przez twórcę megahitów Tony'ego Scotta. Wezwany do zebrania dowodów w sprawie eksplozji na promie w Nowym Orleanie agent federalny Doug Carlin (Denzel Washington) trafia do ściśle tajnego laboratorium rządowego, które zapobiega przestępstwom za pomocą niezwykłej technologii pozwalającej cofać się w czasie. Czy Carlinowi uda się zmienić przeszłość? Zapnijcie pasy i przygotujcie się na ekscytującą podróż, której nigdy nie będziecie chcieli zapomnieć.