Opiekunka Kari myśli, że czeka ją zwykła noc z małym Jack-Jackiem. Jest przygotowana do zapewnienia najmłodszemu członkowi niesamowitej rodziny Parr stymulacji neurologicznej przy kojącym akompaniamencie muzycznym. Nie spodziewa się, że Jack-Jack nauczy ją czegoś więcej o dzieciach ze „specjalnymi potrzebami”. Wierna swoim słowom, Kari udowadnia, że jest w stanie poradzić sobie ze wszystkim, co Jack-Jack może jej zgotować – ledwie. A brzdąc dowodzi, że słuchanie Mozarta naprawdę czyni dzieci mądrzejszymi.