Walt Disney Animation Studios przedstawia pełną przygód i humoru opowieść o młodym geniuszu robotyki Hiro Hamadzie, który wraz z grupą szalonych naukowych zapaleńców ocali San Fransokio przed tajemniczym złoczyńcą.