High School Musical: Serial: Wydanie świąteczne
Obsada „High School Musical: Serial” zaprasza Was na święta. Wasi ulubieńcy podzielą się z Wami znanymi przebojami i nowymi hitami, świątecznymi wspomnieniami i tajemnicami zza kulis serialu, takimi jak – na przykład – komu święty Mikołaj powinien dać pod choinkę rózgę. Szykuje się świetna zabawa – i światowa premiera pewnej niespodzianki, której nie możecie przegapić!
Obsada „High School Musical: Serial” zaprasza Was na święta. Wasi ulubieńcy podzielą się z Wami znanymi przebojami takimi jak „This Christmas” i „Feliz Navidad”. Będzie też specjalna składanka „Hannukah Medley” i nie tylko! Dostaniecie również idealny prezent, czyli „Perfect Gift” – nową świąteczną piosenkę, której autorem i wykonawcą jest Joshua Bassett. Artyści podzielą się z Wami świątecznymi wspomnieniami i tajemnicami zza kulis serialu. Będą także inne świąteczne niespodzianki i spełnianie marzeń. To idealny sposób, by dzielić się świąteczną radością. Wesołych świąt!