Ahoj żeglarze
Głodne wiewiórki Chip i Dale nie mają już prawie co jeść, gdy spostrzegają na środku jeziora drzewo pełne żołędzi, które należy do Kaczora Donalda. Zaradna para podkrada Donaldowi statek z butelki i płynie tam, ale nie obejdzie się bez interwencji Donalda. Jednak wiewiórki i tak go przechytrzają i to one są na koniec górą.