Popcorn dla wiewiórek
Donald zmusza Czipa i Dale'a do odśnieżania, podczas gdy on idzie do swojego domu, żeby zrobić popcorn. Ostatecznie wiewiórki przechytrzają go, pozostawiając Donaldowi do odśnieżenia całe pudełko popcornu!
Kaczor Donald odśnieża swój chodnik, gdy zauważa Chipa i Dale'a. Podstępem zmusza ich do odśnieżania swojej posesji, podczas gdy sam idzie do domu zrobić popcorn. Wiewiórki zdają sobie sprawę z podstępu Donalda, wchodzą do jego domu, odkrywają popcorn i kradną go. Dochodzi do bójki o popcorn, ale kiedy Donald próbuje ich wykurzyć, Chip i Dale wysypują całe pudełko, pozostawiając Donaldowi kolejne odśnieżanie – tym razem popcornu!