Kaczor Gigant
Donald bawi się kolejką i przesadza drzewo Chipa i Dale'a, które według niego ma „nie ten wymiar”. Gdy wiewiórki próbują odzyskać drzewo, Donald je przegania, więc urządzają się w miniaturowym domku.