Doświadcz wyjątkowej animacji, oszałamiających efektów specjalnych oraz muzyki, oglądając „Mary Poppins” – jeden z najwspanialszych musicali Walta Disneya. „Nić latawca w dłoń chwyć” i przeżyj „dzień uroczy” z niezwykłą nianią Mary Poppins (Julie Andrews), która w magiczny sposób przemienia każdy obowiązek w zabawę, a każdą wolną chwilę w zwariowaną przygodę. Nie zapomnij przywitać się z przesympatycznym kominiarzem Bertem (Dick Van Dyke) i pamiętaj, że wystarczy dodać „cukru łyżeczkę”, aby świat stał się piękniejszy.