Nasze magiczne Encanto
„Nasze magiczne Encanto” produkcji Walt Disney Animation Studios, w którym usłyszymy utwory Lin-Manuela Mirandy, przedstawia historię rodziny Madrigal mieszkającej w magicznym domu w kolumbijskich górach. Mirabel, jedyna „zwykła” członkini rodziny, odkrywa, że otaczająca jej rodzinę magia jest zagrożona i to ona może być jej ostatnią nadzieją.