Niezniszczalny
Bruce Willis i Samuel L. Jackson są gwiazdami pełnego suspensu, mylącego tropy thrillera, który zostanie z Wami długo po zakończeniu tej porywającej, nadprzyrodzonej historii. Kiedy David Dunn (Willis) przeżywa straszliwą katastrofę kolejową, wychodząc z niej bez szwanku, poznaje tajemniczego nieznajomego (Jackson). Niepokojący mężczyzna wierzy, że bohaterowie komiksów chodzą po ziemi. Jego szalona obsesja na punkcie Davida zmieni życie mężczyzny na zawsze.