Omen: Początek
W tym horrorze psychologicznym będącym prequelem klasycznych filmów z serii „Omen” młoda Amerykanka zostaje wysłana do Rzymu, aby rozpocząć życie w służbie Kościołowi. Wkrótce napotyka mrok, przez który zaczyna kwestionować swoją wiarę i ujawnia przerażający spisek mający na celu doprowadzenie do narodzin wcielonego zła.