Rules of the Game
Od 900 lat ponad 5000 mieszkańców angielskiego miasta Ashbourne rozgrywa szalony mecz piłki nożnej w zapustny wtorek i Środę Popielcową. Bramki oddalone są od siebie o prawie pięć kilometrów, a pomiędzy nimi znajdują się takie przeszkody, jak ulice, rzeki i pola. Rules of the Game przedstawia Dave’a Harta, który próbuje zanurzyć się w kulturze miasta i dołączyć do gry jako jego mieszkaniec.