Um Dia De Futebol Part 1
Dokument przedstawiający doświadczenia kibiców, zawodników i trenerów Desportivo das Aves w ciągu 24 godzin poprzedzających ostatnie chwile Pucharu Portugalii. To historyczne wydarzenie, które sprawiło, że mały klub stał się mistrzem. To opowieść o triumfie zarówno klubu, jak i wioski – niczym historia Dawida i Goliata – zawierająca ekskluzywne nagrania z różnych momentów z meczu i przed nim.