Dokumentalne, Sport
Inicjatywa Spirit of Football przybywa z Londynu na Mistrzostwa Świata w Rosji, wykorzystując piłkę nożną do łączenia ludzi i kultur. Poprzez spotkania w krajach dotkniętych kryzysem, takich jak Kosowo i Turcja, promują jedność i walczą z rasizmem. Ich podróż symbolizuje nadzieję na przyszłość pełną wzajemnego zrozumienia i kolorowych społeczności.