Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni
Shang-Chi (Simu Liu) musi zmierzyć się z przeszłością, o której próbuje zapomnieć, i skonfrontować się z ojcem, przywódcą organizacji terrorystycznej Dziesięć Pierścieni.