Dreaming of Joseph Lees
Dziecięce uczucie kobiety do kuzyna, Josepha Lee, powraca, gdy ten przyjeżdża do domu. Musi ona jednak dokonać trudnego wyboru, gdy inny zalotnik zaczyna być zbyt zaborczy.
„Wybór Ewy” to opowieść osadzona w Somerset w 1958 roku. Młoda kobieta, Ewa, zaczyna patrzeć na swoje skomplikowane życie z romantycznego punktu widzenia, gdy zaczyna marzyć o swoim atrakcyjnym kuzynie. Jednak gdy jej aktualny chłopak zaczyna być zbyt zaborczy, musi dokonać wyboru między tymi dwoma kandydatami.