Belle
Tom Wilkinson, Emily Watson i Gugu Mbatha-Raw to gwiazdy tego przejmującego dramatu opartego o prawdziwą historię kobiety mieszanej rasy, szukającej miłości i sprawiedliwości mimo panującego rasizmu.
W tym poruszającym filmie opartym o prawdziwą historię Dido Elizabeth Belle, Gugu Mbatha-Raw gra ciemnoskórą córkę admirała brytyjskiej marynarki wojennej, którą wychowuje bogaty stryjeczny dziadek (Tom Wilkinson) wraz z żoną (Emily Watson). Chociaż rasizm nie pozwala jej w pełni korzystać z uprzywilejowanej pozycji, miłość Belle do młodego idealisty wywołuje zmianę, która może wywrzeć wpływ na kolejne pokolenia.