Peter Parker powraca w filmie „Spider-Man: Far From Home”. Superbohater z sąsiedztwa postanawia dołączyć do swoich przyjaciół, Neda, MJ i reszty, w podróży po Europie. Jednak plan Petera, by na kilka tygodni porzucić maskę superbohatera, zostaje szybko zniweczony, gdy zgadza się on pomóc Nickowi Fury'emu w odkryciu tajemnicy kilku ataków żywiołaków. Spider-Man i Mysterio łączą siły, by walczyć ze spustoszeniem, jakie zapanowało na kontynencie, ale nie wszystko jest takie, jakim się wydaje.