Niesamowity Spider-Man 2
Fajnie jest być Spider-Manem, ale ma to swoją cenę: tylko Spider-Man może ochronić nowojorczyków przed groźnymi łotrami, którzy zagrażają miastu. Wraz z pojawieniem się Electro, Peter musi stawić czoła wrogowi o wiele potężniejszemu niż on sam. Kiedy powraca jego stary przyjaciel, Harry Osborn, Peter uświadamia sobie, że wszystkich jego wrogów łączy jedno: Oscorp.