Gwiezdne wojny: Atak klonów
Anakin Skywalker, młody uczeń Jedi ma zadanie chronić senator Padmé Amidalę. W czasie misji zakochuje się w niej, ale odkrywa też w sobie ciemną stronę. Obi-Wan Kenobi natrafia na tajną armię klonów. Galaktyka jest na krawędzi wielkiej wojny.
Zobacz jak rozpoczęło się przejście Anakina Skywalkera na ciemną stronę Mocy w filmie „Gwiezdne wojny: Część II – Atak klonów”. Dziesięć lat po inwazji na Naboo galaktyka jest na krawędzi wojny domowej. Pod wodzą zdrajcy Jedi, Hrabiego Dooku, tysiące układów słonecznych grożą Republice Galaktycznej separacją. Po nieudanej próbie zamachu na życie senator Amidali, dawnej królowej planety Naboo, jej bezpieczeństwa ma chronić dwudziestoletni uczeń Jedi, Anakin Skywalker. W trakcie misji Anakin zakochuje się w Padmé, ale i odkrywa w sobie ciemną stronę. Wkrótce Anakin, Padmé i Obi-Wan Kenobi zostają wciągnięci w sam środek konfliktu wywołanego przez separatystów. Rozpoczynają się Wojny Klonów.