Tajemniczy świat wielorybów
Zejdź pod powierzchnię morza, aby przyjrzeć się i posłuchać majestatycznych i fascynujących wielorybów i delfinów, poznać ich zachowania społeczne i strategie łowieckie, a także zastanowić się, co można uczynić, aby światowe oceany były pełne tych morskich olbrzymów.