Patrol
Pogrążony w żałobie po tragicznie zakończonej misji, osławiony ratownik Ben Randall (Kevin Costner) otrzymuje zadanie, którego nie chce się podjąć – ma trenować nowych rekrutów.
Kevin Costner i Ashton Kutcher to gwiazdy Patrolu", mocnego, pełnego akcji dramatu, który zabierze cię w nieznany świat elitarnej służby ratowniczej. Pogrążony w żałobie po tragicznie zakończonej misji, osławiony ratownik Ben Randall (Costner) otrzymuje zadanie, którego nie chce się podjąć – ma trenować nowych rekrutów. Ściera się z zarozumiałym Jakiem Fisherem (Kutcher), mistrzem pływackim, ukrywającym bolesny sekret. Jake wydaje się bardziej zainteresowany biciem rekordów Bena niż ratowaniem ludzi. Ben zauważa jednak także, że Jake ma w sobie to, co pozwala być najlepszym z najlepszych. „Patrol" jest pełny spektakularnych akcji ratowniczych w niebezpiecznych wodach Morza Beringa. To porywającą i fascynującą historią, która nurkuje prosto w serca bohaterów, niedocenionych strażników morza.