Marvels
Carol Danvers znana jako Kapitan Marvel zdołała odzyskać swą prawdziwą tożsamość od tyranów Kree i dokonała zemsty na Najwyższej Inteligencji. W konsekwencji Carol niesie na swych barkach ciężar zdestabilizowanego świata. Pełniąc swoje obowiązki, Carol Danvers / Kapitan Marvel przypadkowo trafia do rewolucjonisty Kree. Jej moce łączą się z mocami superfanki z Jersey City, Kamali Khan – Ms. Marvel – oraz z siostrzenicą Carol, z którą nie utrzymuje kontaktów, obecnie astronautką S.A.B.E.R, kapitan Monicą Rambeau. Teraz to niezgrane trio musi wspólnymi siłami dać prawdziwy popis i w zgrany sposób uratować świat jako „Marvels”.