Debiutant
Trener licealnej drużyny baseballu, kontuzjowany przed awansem do wielkiej ligi, dostaje drugą szansę na profesjonalną karierę miotacza, kiedy zgadza się na występ w eliminacjach do głównych lig.
Trener licealnej drużyny baseballu Jim Morris (Dennis Quaid) myślał, że jego marzenie nigdy się nie spełni. Miał już swoją szansę na grę, ale kontuzja ramienia doprowadziła do tego, że wycofał się, nigdy nie osiągając poziomu głównych lig. Jednak w 1999 roku założył się ze swoją wiecznie przegrywającą drużyną: jeśli wygrają mistrzostwo okręgu, Jim – który potrafi rzucić piłkę z prędkością prawie 160 kilometrów na godzinę – wystąpi w eliminacjach do głównych lig. Drużyna awansuje z najgorszej na najlepszą, a Jim wkrótce staje się najstarszym debiutantem w głównych ligach.