Po nieudanym poszukiwaniu mieszkania w Paryżu Paul wreszcie wprowadza się do przyjemnej i niedrogiej kawalerki. Wkrótce jednak zaczyna zauważać, że coś jest zdecydowanie nie tak: obserwuje dziwne zachowania sąsiadów i słyszy w nocy podejrzane dźwięki. Czyżby w dodatku kurczyło się jego mieszkanie?