The Right Words
Kenza, 15 lat, i jej młodszy brat Madhi, 13 lat, regularnie upokarzają siebie nawzajem w mediach społecznościowych. W autobusie Kenza wystawia swojego naiwnego i romantycznego młodszego brata na próbę: wyznać swoją miłość do Jady, dziewczyny, którą Madhi kocha, nawet jeżeli ona go nie zna.