Oussekine
W nocy z 5 na 6 grudnia 1986 roku, w Paryżu, 22-letni Malik Oussekine zostaje pobity przez policjantów na służbie i umiera. „Oussekine” to czteroodcinkowy miniserial o walce rodziny Oussekinów o sprawiedliwość. Przedstawia on wydarzenia z nocy śmierci Malika, nadzieje i rozczarowania rodziny oraz pokazuje kraj pogrążający się w chaosie.
Malik Oussekine zostaje pobity przez policję i umiera. Jego rodzina walczy o sprawiedliwość.
Zorganizowana zostaje rekonstrukcja zdarzeń, co daje rodzinie szansę ustalenia prawdy.
Jest rok 1990. Zaczyna się proces dwóch policjantów oskarżonych o zabójstwo Malika.