Najważniejsza walka
Greg, oficer Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, zostaje wysłany, aby używając fałszywej tożsamości, zinfiltrować obóz obrońców środowiska. Tam poznaje Myriam, działaczkę na rzecz ochrony środowiska. Osiemnaście miesięcy później Greg wraca do obozu w oficjalnej sprawie, znajduje Myriam i odkrywa, że ma ona dziecko. Rozdarty między swoimi zawodowymi ambicjami a rozkwitającą miłością Greg musi dokonać wyboru, który może zmienić wszystko. Czas ucieka, wkrótce wszystko zostanie zniszczone.