Zakręcony piątek
Doktor Tess Coleman i jej córkę Annę łączy jedno: w niczym się nie zgadzają. Ale kiedy piątkowa noc mistycznego chaosu zmienia nieco postać rzeczy, Tess i Anna budzą się i doznają największego szoku w swoim życiu – zostały zamienione ciałami. Ślub Tess jest zaplanowany na sobotę, więc muszą ścigać się z czasem, aby przywrócić wszystko do normy.
Doktor Tess Coleman (Jamie Lee Curtis) i jej nastoletnia córka Anna (Lindsay Lohan) mają jedną wspólną cechę: nie mają ze sobą nic wspólnego. Nie łączą ich ani ubrania, ani mężczyźni, ani pasja Anny do występów w zespole rockowym. Nic. Lecz pewnej piątkowej nocy odrobina mistycznego chaosu odmienia ich życie. Tess i Anna budzą się i doznają największego szoku w swoim życiu – zostały zamienione ciałami. Ślub Tess jest zaplanowany na sobotę, więc obie muszą znaleźć sposób, jak się z powrotem zamienić miejscami… i to jak najszybciej. Dosłownie będąc na miejscu tej drugiej, czy zdobędą szacunek i zrozumienie dla przeciwnych punktów widzenia?