Zakręcony piątek
16-letnia Ellie i jej matka Katherine pragną, by każda z nich zmieniła swoje postępowanie. Jednak kiedy w magiczny sposób zamieniają się ciałami, muszą znaleźć sposób, by zamienić się z powrotem, zanim będzie za późno!
Ellie to szesnastolatka, która próbuje uniezależnić się od mamy. Katherine jest matką, która stara się zrozumieć swoją upartą nastoletnią córkę. Do konfrontacji dochodzi, gdy Katherine nie pozwala Ellie wziąć udziału w "Polowaniu", całonocnej grze w podchody. Życząc sobie, by jedna z nich zmieniła swoje postępowanie, w magiczny sposób zamieniają się ciałami za sprawą mocy klepsydry. Teraz obie muszą spędzić dzień w swoich butach, szukając pasującej klepsydry, by móc zamienić się ciałami i powrócić do swoich prawdziwych wcieleń.