Buntowniczka Nell
Anglia, rok 1705: Wrobiona w morderstwo i uciekająca z siostrami Nell Jackson, bierze udział w napadach na drogach, aby przeżyć. Wspierana przez Billy’ego Blinda - odważnego skrzata posiadającego supermoce, Nell zdaje sobie sprawę, że los nie bez powodu postawił ją po złej stronie prawa. A powód ten jest o wiele ważniejszy, niż mogła sobie wyobrazić: musi udaremnić magiczny spisek przeciwko królowej Anglii.
Anglia, rok 1705: Nell Jackson wraca z wojny do swojej rodziny w Tottenham. Wspierana przez odważnego skrzata Billy'ego Blinda, który daje jej supermoce bojowe, Nell staje do walki z zastraszającym synem miejscowego właściciela ziemskiego, Thomasem Blanchefordem, jednak zostaje wrobiona w morderstwo. Zmuszona do ucieczki z siostrami Roxy i George, Nell zostaje rozbójniczką. Gdy rozchodzą się wieści o niezwykłej mocy Nell, przyciąga ona uwagę złowrogiego hrabiego Poyntona, knującego magiczny spisek przeciwko królowej Anglii. Zderzeni ze złą magią Poyntona, Nell i Billy zdają sobie sprawę, że dążenie do sprawiedliwości sięga dalej, niż kiedykolwiek sobie wyobrażali, i żeby oczyścić swoje imię, Nell musi najpierw pokonać Poyntona i ocalić kraj.