Sekrety Parków Disneya
„Sekrety Parków Disneya” przybliżą wam najbardziej kultowe i ukochane atrakcje Disneya. Program pokaże wam, jak Inżynierowie Wyobraźni wypełnili Nawiedzony Dwór 999 zabawnymi duchami kiedy Piraci z Karaibów wypłynęli do Anaheim. Od Jungle Cruise aż do Star Wars: Galaxy's Edge. Atrakcje Parków Disneya zachwyciły już miliony odwiedzających. Oto historia o tym, jak tego dokonano.