Biblijne sekrety
Albert Lin chce poznać prawdę na temat dwóch słynnych biblijnych opowieści. Czy za rozstąpieniem się Morza Czerwonego i zniszczeniem Sodomy i Gomory mogą stać prawdziwe wydarzenia? W celu rozwiązania tych tajemnic Albert użyje satelitów i najnowszej technologii, aby zajrzeć pod powierzchnię ziemi i odkryć sekrety, które były zakopane przez tysiące lat.