Zaginione skarby Biblii
Ten wciągający serial śledzi zespoły archeologiczne na Bliskim Wschodzie, które rozpoczynają nowy sezon wykopalisk, badając miejsca i cywilizacje opisane w Biblii. Od zaginionego miasta z czasów Wyjścia Izraelitów z Egiptu po monumentalną Wieżę Babel w Iraku, ich odkrycia rzucają nowe światło na najsłynniejsze biblijne historie. Dzięki oszałamiającej grafice 3D i użytym kamerom zobaczymy skarby ukryte przez tysiąclecia.