Byle do przerwy
Serial opowiada o życiu szóstki czwartoklasistów ze szkoły podstawowej przy Trzeciej Ulicy, w której uczniowie stworzyli mikrokosmos tradycyjnego ludzkiego społeczeństwa, z własnym rządem, systemem klasowym i zbiorem niepisanych praw. Rządzi nimi monarcha, szóstoklasista o imieniu Król Bob, który ma różnych egzekutorów pilnujących, aby jego dekrety były wykonywane. Społeczeństwo ma długą listę sztywnych wartości i norm społecznych, które narzucają wszystkim uczniom wysokie wymagania.