Coleen Rooney: skandal dużej WAGi
Tym skandalem w mediach społecznościowych żył cały kraj, a jego finał rozgrywał się w sali sądowej Sądu Najwyższego. Brytyjska celebrytka Coleen Rooney dowiedziała się, że treści dotyczące jej życia i rodziny, które umieszczała na prywatnym koncie na Instagramie, były sprzedawane do gazety. Coleen nie cofnie się przed niczym, żeby znaleźć osobę, która za tym stoi.