Zakazany owoc: Skandal, który obalił dynastię
Pewien basenowy z Miami zostaje uwikłany w trwający siedem lat romans z uroczą starszą od siebie kobietą i jej mężem – ewangelickim sojusznikiem Trumpa, Jerrym Falwellem Jr. Zostaje coraz bardziej wciągnięty w pozornie idealne życie Falwellów.