Ślicznotka: Historia Brooke Shields
Aktorka, modelka i gwiazda światowego formatu Brooke Shields i jej droga od ponętnej nastolatki do kobiety, która odnalazła i wykorzystuje swoją tożsamość i głos. Program porusza delikatne tematy. Zawiera treści przeznaczone dla widzów dorosłych.
Od ponętnej nastolatki po absolwentkę Princeton – Brooke staje się uosobieniem pewnej epoki.